فروشگاه های زنجیره ای Target آمریکا، جایگزین Zellers کانادا می شود

target-retaail-store
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایرانتو: سرانجام پس از سال ها انتظار، کانادایی ها خواهند توانست مرکز خرید دیگری را در کشور خود تجربه کنند.

شرکت خرده فروشی آمریکایی Target اعلام کرده که فروشگاه های زنجیره ای خود را در شمال دایر می کند.

به گزارش CTV ، شرکت تارگت، ۲۲۰ شعبه از ۲۷۹ فروشگاه بزرگ Zellers در کانادا را به بهای ۱٫۸۳ میلیارد دلار، از شرکت Hudson’s Bay خریداری کرده است.

شرکت تارگت در نظر ندارد، بسرعت عنوان فروشگاه های موجود را تغییر دهد، اما ۱۰۰ تا ۱۵۰ شعبه از فروشگاه های خود را تا سال ۲۰۱۴، در کانادا تأسیس خواهد کرد.

با اینکه مبلغ مذکور قرار است طی ماه های می و سپتامبر آینده، دست بدست گردد، اما شرکت زلرز کانادا، تا آن تاریخ، با پرداخت اجاره مکان های فعلی به شرکت تارگت، به کار خود با همان بنر Zellers ادامه می دهد.

مدیر هادسون بی، ابراز امیدواری کرد، با انجام این معامله، سرمایه لازم برای توسعه و تجهیز سایر فروشگاه های زنجیری موجود آن شرکت فراهم گردد.

این گزارش حاکیست، شرکت تارگت مبلغ یک میلیارد دلار، بابت بازطراحی و بازگشایی فروشگاه های موجود با عنوان جدید، تخصیص داده و ۲۰،۰۰۰ نیروی جدید نیز استخدام خواهد کرد.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در شهر میناپلیس قرار دارد، دارای ۱،۷۰۰ شعبه در سراسر آمریکاست و کانادایی ها در هنگام سفر به آمریکا، علاقمند به خرید از آنها بوده اند.

یک استاد بازرگانی دانشگاه مک گیل، با استقبال از این موضوع، گفت:” ورود فروشگاه های تارگت به کانادا، رونق بیشتری به بازار خرید و فروش کالا در کانادا می دهد ، بویژه اینکه اخیرا فروشگاه های زلرز، دچار تزلزل شده بودند.”

وی در عین حال افزود، فروشگاه های جدید، رقیبی برای فروشگاه های وال مارت محسوب می شوند و می بایست، شیوه های مدیریت و کالاهای قابل ارائه را مطابق فرهنگ و انتظارات کانادایی ها تنظیم کنند.

نرم افزار صندوق فروشگاهی
اگر دارای کسب‌وکار فروشگاهی هستید، میتوانید اطلاعات جامعی راجع به صندوق فروش کسب کنید نرم افزار صندوق فروش

دیدگاه ها

دیدگاه خود را ارسال کنید :

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.