کنفرانس فناوری های برند سازی با حضور سبز افزار آریا برگزار شد

سبزافزار
آخرین به روز رسانی ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
کنفرانس فناوری
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کنفرانس فناوری های برند سازی در فروشگاه های زنجیره ای ، شعب و مجتمع های تجاری (Brandztech) با حمایت سازمان توسعه تجارت در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ در سالن همایش های کتابخانه ملی برگزار گردید. در این کنفرانس اساتیدی چون دکتر شهریار شفیعی، مهندس بهنود الله وردی نیک و مهندس فرشته خو و … به تشریح نقش ابزارهایی چون معماری، طراحی داخلی و رسانه های محاطی در شکل گیری هویت مجتمع های تجاری، فروشگاه های زنجیره ای و فرانچایزها پرداختند.

شرکت سبز افزار آریا یکی از برندهای معتبر در حوزه تولید راهکارهای یکپارچه نرم افزارهای فروشگاه های زنجیره ای به عنوان یکی از اصلی ترین حامیان کنفرانس فناوری‌های برندسازی، حضور چشمگیری در این کنفرانس داشته و موفق گردید چند برند مشهور از فروشگاه های زنجیره ای را به لیست مشتریان خود بیافزاید و به این ترتیب جایگاه رفیعتری را برای ارتقای برند نرم افزار سبز کسب نماید. در این راستا تندیس ویژه کنفرانس نیز به شرکت سبز افزار آریا اهدا گردید.

همچنین در این کنفرانس جدیدترین رسانه های محاطی موجود در کشور رونمایی گردید و بالغ بر ۵۰۰ نفر از مدیران ارشد برندهای مطرح داخلی و خارجی، سرمایه گذاران، سازندگان مجتمع های تجاری، کارشناسان، متخصصان، اساتید و دانشجویان، سازمان ها، انجمن ها و شرکت های مختلف کشور علاوه بر آشنایی با حاصل سه سال پژوهش های میدانی انجام پذیرفته توسط کمیته علمی کنفرانس، فرصت و اطلاعات کافی در اختیار داشتند تا با این ابزارها از نزدیک آشنا گشته و از آنها استفاده نمایند.

دیدگاه ها

دیدگاه خود را ارسال کنید :

مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تلگرام سبزافزار
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.