افتتاح اولین شعبه فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی HYPER ME

هایپرمی
زمان مطالعه: 3 دقیقه

هایپرمارکت مگامال، “هایپرمـی” باتجهیز سیستم های نرم افزاری یکپارچه‌ مدیریت فروش شرکت ســـبـز افــزار آریا افتتاح شد

  • فروشگاه های زنجیره ای Hyper Me (هایپرمی) با همکاری ، مشاوره و اجرای سیستم های نرم افزاری جامع و یکپارچه ی مالی – بازرگانی و مدیریت فروش شرکت سبز افزار آریا ، راه اندازی و افتتاح شده است. شرکت سبز افزار با ارائه راهکارها و راه حل های کسب و کار ، متناسب و مطابق با سیاست ها و نیازهای مجتمع فروشگاهی هایپرمی ، سیستم های جامع مدیریتی و مالی – بازرگانی خود را سفارشی سازی کرده و محصول نرم افزاری نهایی در حداقل زمان ممکن و در کمتر از دو ماه از آغاز این پروژه بزرگ، آماده بهره برداری گردیده است.
  • مجتمع فرهنگی رفاهی اکباتان ، در غرب تهران و در مجاورت بزرگراه شهید ستاری در زمینی به مساخت ۱۹ هکتار در دست احداث می باشد. این مجتمع عظیم شامل: Hyper market هایپرمارکت مجتمع مگامال با نام تجاری Hyper Me ((هایپرمی)) به مساحت ۱۱ هزار متر مربع در ۳ طبقه، ارائه دهنده محصولات غذایی، پوشاک، آرایشی، مبلمان و لوازم خانگی از بزرگترین فروشگاه های (تهران مگامال) است. شش دستگاه پله برقی و سه دستگاه آسانسور بزرگ و دو دستگاه آسانسور باری اختصاصی، طبقات هایپرمی را به هم متصل و تعداد ۴۰ صندوق فروش امکان تسهیل در رفت و آمد و خرید را برای مشتریان فراهم آورده است . ورودی های متعدد از طبقات مختلف مگا مال و دسترسی به سالن مترو از ویژگی های خاص هایپرمی است که امکان رقابت را برای عرضه کالاها فراهم آورده است درساخت این فروشگاه از مواد و مصالح مرغوب در بخش های معماری و تاسیسات مکانیکی، الکترونیکی و تجهیزات فروشگاهی پیشرفته و مدرن استفاده شده است.
  • فروشگاه زنجیره ای Hyper Me (هایپرمی) با همکاری ، مشاوره و اجرای سیستم های نرم افزاری جامع و یکپارچه ی مالی – بازرگانی و مدیریت فروش شرکت سبز افزار آریا ، راه اندازی و افتتاح شده است. شرکت سبز افزار با ارائه راهکارها و راه حل های کسب و کار ، متناسب و مطابق با سیاست ها و نیازهای مجتمع فروشگاهی هایپرمی ، سیستم های جامع مدیریتی و مالی – بازرگانی خود را سفارشی سازی کرده و محصول نرم افزاری نهایی در حداقل زمان ممکن و در کمتر از دو ماه از آغاز این پروژه بزرگ، آماده بهره برداری گردیده است. هایپرمی از پر رفت و آمدترین واحدهای این مجتمع عظیم است که با تمهیدات اندیشه شده در زمینه های مختلف ازجمله Promotion ها و تسهیل دسترسی، خرید و فروش آسان، آسایش، راحتی و رضایت را برای خانواده ها به ارمغان می آورد.
  • پارکینگ هایپرمی در ۳ طبقه با ظرفیت بیش از ۲۸۰۰ خودرو از امکانات ویژه خدماتی و رفاهی مجتمع برای مراجعین بوده و مسلما نقش اساسی در روان سازی ترافیک منطقه خواهد داشت . طراحی مسیر حرکت رفت و برگشت خودروها به نحوی است که کمترین پیچیدگی را در داخل پارکینگ ایجاد کرده و حرکت آسان ماشین ها را در پارکینگ ممکن می سازد. ورودی و خروجی های پارکینگ با استفاده از سیستم کنترل و اطلاع رسانی هوشمند و تابلوهای اطلاع رسانی در هر ردیف همراه با لامپ های هوشمند حرکت در مسیر و استفاده از فضاها را تسهیل می کند . وجود لابی های شیشه ای و استفاده از آخرین سیستم اطفاء حریق و دوربین ها و کنترل نامحسوس امنیتی و بالاخره برای اولین بار در ایران سیستم جت فن های هوشمند از دیگر امکانات ویژه این پارکینگ است.
  • وجود سایت ۱۹ هکتاری پروژه در کنار بزرگراه ستاری و اتصال این بزرگراه به آزاد راه تهران – کرج ، جاده مخصوص و بزرگراه های نیایش ، شهید همت و شهید حکیم نشان از توجه طراحان پروژه در انتخاب استثنایی موقعیت پروژه را دارد . که دسترسی آسانی را به شهرک های اطراف تهران و مناطق غرب ، شمال و جنوب تهران امکان پذیر می کند . اتصال خط ۴ متروی تهران که طولانی ترین خط مترو از شرق تا غرب تهران است و ایستگاه اختصاصی (تهران مگامال) امکان دیگری برای سفرهای شهری به این مکان است . مجاورت (بزرگ بازار تهران) با فرودگاه مهر آباد که از فعال ترین فرودگاه های کشور محسوب می شود و نیز ترمینال غرب که یکی از فعال ترین ترمینال های اتوبوسرانی کشور است از پتانسیل های دیگر این مجتمع می باشد . شهرک های مدرن و بزرگ اطراف (تهران مگا مال) مثل شهرک اکباتان ، شهرک آپادانا ، شهرک شهید فکوری و محله های صادقیه ، بلوار فردوس ، نور ، سازمان برنامه ، جنت آباد و تهرانسر که نشان از حضور بیش از ۵۰۰ هزار نفر ساکن در فاصله کمتر از ۵ کیلومتری مجتمع (تهران مگا مال) بوده و از امتیاز های مهم این جموعه بشمار می رود.

دیدگاه ها

دیدگاه خود را ارسال کنید :

مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تلگرام سبزافزار
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.